کمیلکمیل، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

دوران مادرانه

کمیل شیرین من

1394/5/6 17:44
نویسنده : بهاربانو
223 بازدید
اشتراک گذاری

* کمیل به صدای عطسه کردن من می خنده،قهقهه می زنه!!!مخصوصا به صدای اخرش... باباش میگه خب بچم دوس داره.بازم عطسه کن.شاکی

* هر چیزی تو دستمونه یا احیانا در حال وول خوردنه باید! توسط کمیل لمس و چشیده شه.باباش داره رانندگی میگنه.نیم وجبی از توبغلم مثل گربه خودشو تا فرمون کش داده و دستاشو بهش رسونده.ولشم نمی کنه!

* یه موز واسه همسر پوست گرفتم،افطار کنه.نیم وجی مون انگشتاشو فرو کرده توش و تکون میده.ول کن قضیه هم نیست.بابای بیچاره بعداز ده دقیقه پوره موز میل کردن.

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

صبا
7 مرداد 94 15:07
بهارجون یه تجربه ای که ازش خیلی راضی ام اینه که از کوچولویی مهدیار همیشه دوتایی عقب ماشین نشستیم طوری که اصلا الان توی این سن نمیدونه جلو هم میتونه بشینه همیشه توی مسافت دور یا نزدیک عقب بودیم اینجوری هم خطری واسه کوچولو نیست هم راننده تمرکزش از دست نمیره عزیزم، الان دیگه به تازگی خودم میرم جلو و مهدیار بدون شکایت عقب تنها میشینه چون دیگه عادت کرده ازقبل، سعی کن از همین زمان بچگی قانونمند بار بیاد با همین چیزای پیش پا افتاده، جلو با بچه واقعا هم سخته هم خطرناک مدام وول میخورن و حواس راننده پرت میشه البته دوستانه ازم بپذیر عزیزم خودت یه پا استادی فکر کردم تجربه ام رو بگم بد نیست
بهاربانو
پاسخ
ممنون از محبتت عزیزم. حق با توئه.ما خودمون هنوز ماشین نداریم و این اتفاقات مال وقتایی هست که با ماشین مادرم جایی میریم و دائمی نیست. تجربه ی بکریه. ایشالله استفاده ش کنم
ورزش بانوان
7 مرداد 94 16:31
سایت ورزش بانوان به آدرس اینترنتی http://varzeshebanovan.com بعنوان اولین رسانه ورزشی بانوان ایران، با هدف انعکاس و انتشار اخبار، وقایع، مشکلات و موانع ورزش بانوان راه اندازی شده است.
مامانِ بی قرار
10 مرداد 94 9:16
عزیز دلم. قربونت برم که اینقدر کنجکاوی. پوره موز دست ساز.
بهاربانو
پاسخ
ممنون عزیزم