کمیلکمیل، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

دوران مادرانه

کمیل شیرین من

1394/5/19 15:41
نویسنده : بهاربانو
832 بازدید
اشتراک گذاری

دارم نماز میخونم.کمیل که با فاصله پشتم دراز کشیده بود به سمت کنارم کمی وول خورده.میرم رکوع...صدای غش غش خندیدنش بلند میشه.تو نماز کنجکاو میشم به چی داره اینقدر باهیجان می خنده! میرم سجده...دوباره صداش گوشمو پر میکنه... دوباره و دوباره... باهر حرکت من.آهاااااااااااااان... نیم وجبی داره به تکونای من میخنده!

تا آخر نماز نمی فهمم چی خوندم.صدای کمیل مدام می پیچه تو خونه...غش کرده از خنده.(حمید داره نگاهمون میکنه و شیطنت امیز لبخند میزنه.)

خدایا می دونم خیلی پرروئیه... ولی این نمازای نصفه و نیمه مون رو بپذیر دیگه...

*******

کمیل عاشق سوارشدن روی شونه هامونه.تا میذاریش روی کول ومی تونه با گرفتن موها یا گوشای مرکَب(!)خودشو کنترل کنه. و خیالش از امنیت مکانیش راحت میشه، تا بنا گوش دهنش باز میشه و بی صدا میخنده..ینی تو اسمونا داره سیر میکنه...

این جور موقع ها یکی از مواردی هست که آرزو می کردم کاش خدا یه کمی بچه ها رو محکم تر ساخته بود...اخه می ترسم این قدر از ذوق فشارش میدم یه روز له شه...

*******

عاشق وقتایی هستم که کمیل شیر میخوره.

وقتی خوابه و میخنده، صداش تو گلو می پیچه، می دونم ؛نمی خواد شیرش قطع شه.

وقتایی که بیداره و می خنده،گوشه لباش بالا می ره ، شیر از گوشه دهنش میریزه بیرون...با اون چشای تیله ای مشکیش بهم زل زده.

پی نوشت: عنوان فرزند شیرین من رو از دوست خوبم منصوره جون،نویسنده روزهای مادری قرض گرفتم.

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان آسیه
21 مرداد 94 22:58
همراه رایانه
22 مرداد 94 9:37
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir
صبا
22 مرداد 94 13:44
گوارای وجود بهاربانو جان واااای این خندیدن های موقع شیرخوردن روکه نگو واقعا دلم ضعف میرفت و حالا که ازشیر گرفتمش چقدر دلم تنگه برای اون لحظات! الان گاهی مثل حالت شیردادن بغلش میگیرم دلم میخواد دوباره شیرش بدم!!! وقتی کمیل جان رو به سلامتی ازشیر گرفتی حال الان منو میفهمی دوستم البته که گذر از هر مرحله و بزرگ شدنشون جلوی چشمانمون انشاالله با تنی سالم خودش خالی از لذت نیست...
بهاربانو
پاسخ
ممنون... اره صباجان لحظات بسیار دلنشینی هستن و بامزه
آبجی نگار
22 مرداد 94 15:34
عزیززززززززززززززززم نمازای این مدلی بیشترقبوله،شماازکدوم شهرید؟
بهاربانو
پاسخ
خدا کنه...سبزواریم دیگه...خیلی تو مطالب اشاره کردماااا
آبجی نگار
22 مرداد 94 18:36
به هم نزدیکیم منم مشهدیم
بهاربانو
پاسخ
خیلی خیلی خوشوقتم...امیدوارم دوست خوبی براتون باشم نگارخانوم گل
آنیتا
23 مرداد 94 16:53
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
بهاربانو
پاسخ
ممنون گلم.چشم
بچه مثبت
23 مرداد 94 18:46
باعث افتخارمه... ممنون خدا حفظش کنه کمیل جونو
بهاربانو
پاسخ
خواهش میکنم.ممنون از لطفت گلم
مامان آسیه
24 مرداد 94 13:02
....................................................................... ....................................................................................@@@@@.. ..........................................................................................@........ .........................................................................................@........ .........................................................................................@....... .........................................................................................@........ ........................................................................................@....... ..................................................................................@@@@@.. .....................................@@@.......@@@................................... ...................................@@@@.....@@@@............................. ..................................@@@@@..@@@@@.......................... ...................................@@@@@@@@@@........................ ....................................@@@@@@@@@...................... .......................................@@@@@@@..................... .........................................@@@@@..................... ............................................@@@..................... ..............................................@..................... .................................................................. .........@................@................................. .........@................@.............................. .........@................@............................ .........@................@.......................... ..........@..............@........................ ...........@............@...................... .............@........@................... ...............@@@....................
بهاربانو
پاسخ
ممنون عزیزدلم
عمه جون
25 مرداد 94 17:02
مرسی به وبلاگم اومدی ولی من هنوز عمه نشدم
بهاربانو
پاسخ
خواهش میکنم... ایشالله نی نی تون به زودی بیاد تو بغلتون
مامانِ نی نی ها
27 مرداد 94 8:36
قربون اون چشمای شیطونت برم. تو عشقی کمیل شیرینِ بهار
بهاربانو
پاسخ
قربون خاله مهربونمون بشم ایشالله نی نی نازت بیاد تو بغلت ما هم براش قربون صدقه کامنت بذاریم
آجی
28 مرداد 94 0:09
سلام مامان عزیز دل ما چه پسرک نازی .... ممنون وب ما تشیف آوردید ....پسرتون خیلی نازه عزیزم .... بازم به ما سر بزنید مادر عزیز دل لینک شدید
بهاربانو
پاسخ
ممنون از محبتت اجی گل... چشم سر فرصت حتما
بهناز
28 مرداد 94 17:40
سلام عزیزم..خوبی؟ خدا حفظش کنه ..خوش به حالت باز شما میای مینویسی من اصلا وقت نکردم ..شش ماهه سر نزدم
بهاربانو
پاسخ
سلام الحمدلله... همچنین نی نی گلابتون شما رو. اصلا کار سختی نیستا بهنازجان.به این فکر کن چند ماه بعد دوباره بخونیشون به وجد میای. حتما با کدبانویی و خانومی ای که من ازت سراغ دارم می تونی یه وقتی رو خالی بذاری واسه اپ کردن.باور کن ارزششو داره...
مامان فاطمه سادات
29 مرداد 94 0:19
مامانِ نی نی ها
1 شهریور 94 10:03
هشت ماهگیت مبارک فدات بشم.
بهاربانو
پاسخ
وااااای مرسی خاله جون به یادمون بودین.
مامان فاطمه( یسنا)
3 شهریور 94 12:22
سلام خوبی؟ کمیل جون چطوره؟ ماشاله خیلی قشنگ مینویسی و ما منتظر آپ شدنیم، چرا من تو لینک دوستاتون نیستم؟ بیشتر نوشته هاتون برای من هم اتفاق افتاده مثل اینکه وقتی با یسنا میرم بیرون موقع برگشت کامل کج و کوله میشم یا چادرم هر سری خیس و کثیف میشه ولی صفایی داره با نازدونه بودن فدای سرش، منتظر آپ شدنیم، به ما هم سربزن
بهاربانو
پاسخ
سلام ممنون خوبیم.نظر لطفته عزیزدلم. خیلی شرمنده.درستش کردم.چشم آپ جدید در راهه. چشم حتما به دوستای خوبمون مرتب سر میزنیم.