کمیلکمیل، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

دوران مادرانه

هشت ماهگی دلبندمون...

1393/9/3 16:46
نویسنده : بهاربانو
364 بازدید
اشتراک گذاری

untitled.png

پسر قند عسل مامان، امروز هفت ماهت پر شد و رفتی تو هشت...ان شاءالله همیشه سالم باشی و سلامت به دنیا بیای و دل مامان و بابا رو شاد کنی...smiley

 

 

یادش بخیر اون روزایی که تازه گنجشک مامان اومده بود تو لونه دل مامانی...

اون اوایل که هشت روزه بودی و منو باباحمید جواب مثبت قطعی وجود شما تو دل مامانو از ازمایشگاه گرفتیم...

چقدر خوشحال شدیم ...

یادش بخیر چه قدر دوست داشتم زود زود بزرگ شی تا بتونم حجم بدنتو از روی شکمم ببینم و تکوناتو احساس کنم...

و حالا شکر خدا همه ی اینا رو دارم...البته بماند که تکونای گل پسری با شدت تمام و زور زیاد فقط برای مامانشه و بقیه که دستشونو میذارن روی شکم مامان بهار نی نی به طور اسرارآمیزی از جنب و جوش میفته...

شما میدونی چرا؟!!!!!

من که اصلا سردرنمیارم...متفکر 

واقعا ارزوم شده بقیه این لگدایی که شب و نصفه شب مامانو از خواب بیدار میکنه رو یه بار و فقط یه بار حس کنن...

البته تکون خوردنای شما ماشاءالله این قدر فاز قوی هست که همه از روی لباس می تونن ببینن و هی میگن" اه ...تکون خورد تکون خورد..."

منم یه نگاه عاقل اندر سفیه بهشون میکنم و"وا بچه تکون میخوره دیگه..." ولی تو دلم کلی ذوق میکنم با هر جنبشت...دلم زیر و رو میشه وقتی مثل ماهی وول میخوری...

بابا حمیدت اسممو گذاشته اکواریوم...

بماند که هر چی اقا کمیل ما بزرگتر میشه زورش هم بیشتر میشه... و مامانشو در طول شب سه چهاربار بیدار میکنه...

ولی همش شیرین و لذت بخشه ...خیلی زیاد...ومن به خاطر داشتن شما به خودم میبالم...

سیسمونی ت رو هم خیلی وقته دیگه تقریبا کامل کردیم ولی هنوز اتاقت رو دیزاین نکردیم. وسایلو چیدیم ولی با کمک بقیه داریم یه کارایی میکنیم،ایشالله هر وقت خوشگل تر شد عکسهاشو میگیرم میذارم...

پنج شنبه گذشته اولین جلسه کلاس بارداری تو بیمارستانی که ان شاءالله قراره به دنیا بیای برگزار شد برامون عشق مامان...کلی مطالب جدید که برای سلامتی مادر و جنین (که امیدوارم به درد دوستای خوبم که الان باردارهستن هم بخوره)مفیده یادگرفتم...مثلا اینکه می تونیم روی یه توپ بزرگ و محکم بشینم و عضلات باسن و لگن رو برای به دنیا اوردن بچه تقویت کنیم...یا برای کمردرد هایی که دیگه داره خیلی ازاردهنده میشه از یه توپ کوچیک باپلاستیک نرم استفاده کنیم و بذاریمش بین کمرمون و دیوار و سعی کنیم حرکتش بدیم...

البته ما یه کم دیر رفتیم چون یه سری دوره های دیگه هم بود که از پنج ماهگی اموزش داده میشد و دیگه نتونستیم عضوشون بشیم...ولی من نگران نیستم چون هر دومون در طول این مدت زیر نظر دکتر متخصص و ماما بودیم و همه چی آرومه...

پسندها (9)

نظرات (18)

♥ مامان معصومه ♥
3 آذر 93 17:46
سلام انشالله به سلامتی فارغ بشین به منم سر بزنید
بهاربانو
پاسخ
ممنون خانم خوشگلم...چشم حتما
افسون
3 آذر 93 18:20
سلام عزیزم . مبارکه . دیگه چیزی نمونده نی نی گلتو در آغوش بگیری . ایشالله صحیح و سالم بیاد بغلت . آویز اسمش هم خیلی خوشگله . مراقب خودت باش .
بهاربانو
پاسخ
ممنون مهربونم...اره دیگه چیزی نمونده... خیلی لطف کردی وقت گذاشتی...
نوشین
3 آذر 93 19:45
ممنونم از شما خوشحالم که با شما آشنا شدم
نوشین
3 آذر 93 19:47
عزیزم خصوصی رو چک کن
بهاربانو
پاسخ
اکی گلم...
نوشین
3 آذر 93 19:52
خدا رو شکر مامان بهار جون همه چیز خوبه خیلی این حلقه نمدی هم قشنگه و خوش رنگ مبارکه گل پسری باشه قربونه اسمه خوشکلش انشاا.. به سلامتی به دنیا بیاد و زیر سایه مادر پدر بزرگ بشه
بهاربانو
پاسخ
ممنون گلم... ان شاءالله...همچنین مهربون بانو...
نوشین
4 آذر 93 8:28
ماه دوم: از ۴ هفته و ۳ روز بعد تا ۸ هفته و ۴ روز بعد. ماه سوم: از ۸ هفته و ۵ روز بعد تا ۱۲ هفته و ۶ روز بعد. ماه چهارم: از ۱۲ هفته و ۷ روز بعد تا ۱۷ هفته و ۱ روز بعد. ماه پنجم: از ۱۷ هفته و ۲ روز بعد تا ۲۱ هفته و ۳ روز بعد. ماه ششم: از ۲۱ هفته و ۴ روز بعد تا ۲۵ هفته و ۵ روز بعد. ماه هفتم: از ۲۵ هفته و ۶ روز بعد تا ۳۰ هفته بعد. ماه هشتم: از ۳۰ هفته و ۱ روز بعد تا ۳۴ هفته و ۲ روز بعد. ماه نهم: از ۳۴ هفته و ۳ روز بعد تا ۳۸ هفته و ۴ روز بعد. ماه دهم: از ۳۸ هفته و ۵ روز بعد تا ۴۰ هفته کامل که زمان متوسط زایمان طبیعی(Due date) است.
بهاربانو
پاسخ
عزیزدلم... ممنون چه جالب اینطوری ندیده بودم تا حالا...من تاریخ تیکر رو از مامای مرکز سلامتم و تاریخ اولین سونو دارم... پری معمولا دو هفته جلوتره... معمولا زایمان بر اساس پری هم دو هفته زودتر انجام میشه...
نوشین
4 آذر 93 8:29
ببخش یادم رفت خصوصی بزنم دوست نداشتی پاکش کن
مامان فاطمه سادات
4 آذر 93 16:36
ممنون که ویرایش کردی آخه فکر کردم خصوصی فرستادم برا همین راحت نوشته بودم
بهاربانو
پاسخ
خوهش عزیزم...حسابی مواظب گل دخترمون و خودتون باشین...
مامان فاطمه سادات
4 آذر 93 16:40
وقتی تو ماه 9 میری دیگه انقدر تکوناش زاد میشه که به راحتی میتونن بقیه هم حس کنن راستی من آخراس بارداریم سکسکه فاطمه سادات رو حس میکردم
بهاربانو
پاسخ
خدا کنه... فعلا که حسابی کنف شدم... جدی؟؟؟؟؟!!!!! وای!!!!!!!!!!!!! خدا جونم ینی میشه؟
بهناز
4 آذر 93 18:59
سلام عزیزم..به سلامتی انشالله ..حسابی لذت ببر از بارداریت که وقتی به دنیا بیاد دلت واسه تکونای تو شکمت تنگ میشه ولی عوضش وقتی چشمت به چشای نی نی ات میوفته هزار مرتبه خدارو شکر میکنی..
بهاربانو
پاسخ
واقعا... ممنون که بهم یادآوری کردی...ان شاءالله خدا گلابتونتونو براتون نگه داره...
مامان سیما
4 آذر 93 22:06
وااااااااااااای عزیزم نمیدونی چقدر ذوق کردم دیدم به روز کردی ماشالله ماشالله هنرمند خیلی زیبا درست کردی آفرین مامانی واقعا احسنت عزیزذلمممممم میگما بهار جون ؟ ما رفتیم توو 8 ماه هاااااا ... 7 ماهمون تموم شده از هفته 30 تا 34 میشه ماه 8 هوراااااااا فقط 2 ماه مونده
بهاربانو
پاسخ
ممنون عزیزدلم به خوشگلی حلقه اسم شما که نمیشه... واقعا؟!!! پس چرا مامام بهم میگه هفتی؟ راستش خودمم مردد شدم.از بس با روش های مختلف حسابای مختلف در میاد.یکی از دوستان دیگه هم گفتن... فکر کنم حق باشماست... در اسرع وقت اصلاحش می کنم...
مامان بهی
6 آذر 93 7:13
مبارك باشه اقا كميل
بهاربانو
پاسخ
ممنون دوست جونی گلم...
مامان
6 آذر 93 15:38
به به ، مامان هنرمند خیلی خوشگله مبارکه آقا کمیل باشه اون لباسایی رو هم که عکسش رو گذاشتم از گوهر دشت کرج خرید کردم اسم فروشگاهایی رو که ازشون خرید کردم یادم نیست فقط اون شلوار تک ، سبز رنگ رو از اریکه فرشتگان از همون گوهر دشت خرید کردیم.نمیدونم کدوم شهر هستید ولی خیابون بهار تهران هم داشت.و کلا اریکه لباسای خوشگلی داره واسه نی نی ها.
بهاربانو
پاسخ
سلام گلم ممنون... خیلی خوشگلن...جدی؟اسم مارکشو تا حالا نشنیده بودم...ولی انصافا از خیلی از برندای معروفتر،خوشگلتره...ان شاءالله به سلامتی بپوشه
فاطمه ع
6 آذر 93 19:00
وااااااااایی خیلی قشنگ درست کردی بهارجون من میخام سفارش بدم درست کنن برام نه وقتشو دارم نه حوصلشو من ورودی 90 هستم و ترم آخرممه رشته حقوق کارشناسی
بهاربانو
پاسخ
مرسی عزیزم...اره الان که دیگه اصلا نمیشه هیچ کار متفرقه دیگه ای کرد... تو نت مدل های خیلی خیلی خوشگلی هست... اگه می تونستم خودم برات درست می کردم عزیزم... ولی... منم ورودی 90م ولی تغییر رشته ترم 3 باعث شد یه سال ونیم عقب بیفتم...الان به همه توصیه میکنم تو انتخاب رشته خیلی محتاطانه عمل کنن... تا عمرشون هدر نره... ان شاءالله همیشه مامان و وکیل موفقی باشین و نی نی بذاره بهناز جونمون ادامه تحصیل هم بده...
مامان فاطمه
7 آذر 93 11:25
انشاالله که پسر خوشگلت رو صحیح و سالم بغل بگیری
بهاربانو
پاسخ
ممنون مهربونم...
مامان پریناز
8 آذر 93 11:12
سلام عزیزم بابا هنرمند.واقعا حلقه ای که درست کردی خیلی خوشگله. مبارک کمیل جون باشه.خوش به حال اقا کمیل که مامان به این هنرمندی داره.
بهاربانو
پاسخ
واقعا؟!!! مرسی عزیزدلم... اختیاردارین
مامان شهلا
9 آذر 93 11:05
آخخخخخخخي مامتني واقعا حس قشنگيه از تك تك لحضاتش استفده كن و لذت ببر آويز در آقا كميلمون عاللللللي شده
بهاربانو
پاسخ
اره همینطوره ... مرسی مهربونم...نظر لطفته شهلاجان...
مامانی آرتینا جان***
11 آذر 93 1:43
سلام عزیزم دیگه شمارش معکوس رو برای دیدن روی ناز نی نی تون شروع کردن انشالله بسلامتی بغلش کنین راستی حلقه روی در اتاق نی نی هم خیلی نازه آفرین به این سلیقه
بهاربانو
پاسخ
دیگه بی تابی هام شروع شده... ان شاءالله همه ی نی نی ها کنار خانواده شون سالم و سلامت باشن... وروجک شیطون ما هم همینطور...ممنون از نظر لطفت مهربون چشمات قشنگ می بینن اونقدرا تعریفی نیست...