کمیلکمیل، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

دوران مادرانه

سکسکه!!!

1393/9/9 17:29
نویسنده : بهاربانو
686 بازدید
اشتراک گذاری

از کجا شروع کنم؟!!!.... آهان....

دیشب به خاطر کمر درد و تکون های گل پسری نتونستم دراز بکشم و طبق معمول پاشدم نشستم تکیه کرده بودم به کوسن و سه چهارتا متکایی که همیشه زیر و لای دست و پام میذارم...

همون طور که تکون میخوردی مامان جون یه دفعه حس کردم همزمان با یه اهنگ منظم یه چیزی انگار تو دلم پرش داره...

اولش فکر کردم شاید یه جور تکون خوردنه و پوزیشنمو عوض کردم ولی اون ریتمه هنوز ادامه داشت...smiley

چون قبلا در مورد سکسکه کردن جنین یه چیزایی خونده بودم منتظرش بودم ولی نه به این زودی...

خلاصه اینقدر خوشحال شدم که میخواستم بپرم رو باباحمید و بهش بگم...

بنده خدا اینقدر خسته بود دلم نیومد بیدارش کنم از طرفی فکر کردم شاید بازم ضایعم کنی... نه که سابقه درخشانی داری... از اون لحاظ...

امروز صبح هم داشتم برای امتحان میان ترمم مطالعه می کردم دوباره همون ریتم اومد سراغم...

وای خدا جونم خیلی خوب و شیرین بود ...

باباحمید که ظهر برای ناهار اومد بهش گفتم کلی خوشحال شد و دست میزد برات می گفت پسرم دیگه کم کم داره مرد میشه...

راستی ست کودکت حاضر شد و اوردیمش تو اتاق نقلیت عزیزکم...

اینم یه طرح ابدائی از مامان بهار و اجرایی از باباحمید برای دیزاین بالای تختت... البته هنوز خامه...

پسندها (4)

نظرات (10)

♥ مامان مهیلا ♥
10 آذر 93 2:39
سلام وای چه خوشگله مبارک باشه انشالله به سلامتی فارغ بشی میبوسمت
بهاربانو
پاسخ
مرسی چشات خوشگل میبینه خانمی ... امیدوارم...ممنون.
مامان پریناز
10 آذر 93 13:41
سلاااام بهار جون یه سوال سکسه نینی رو شکمت احساس میکنی؟دقیق بگو چطوریه؟ اخه منم پایین شکمم بعضی وقتا احساس میکنم یه چیزایی ولی نمیدنو سکسه هستش یا نه راستی سرویس تخت کمیل جونم مبارک باشه خیلی خوشگله.
بهاربانو
پاسخ
سلام پرینازجان...اره گلم...ببین من بازم شک داشتم رفتم تحقیق کردم دیدم اره سکسکه ست مثل این که هر سه ثانیه یه بار یه تیک احساس می کنی انگار عقربه ی ساعت روی دلت ضربه می زنه.. در عین حال که نی نی بیش فعال ما در حال لگد زدن و غلت خوردنه این تپش های منظم مداومه نزدیک پنج دقیقه طول می کشه بعد قطع میشه... مرسی گلم نظر لطفته خانمی...
مامان فرشته كوچولو
11 آذر 93 13:06
سلاااام ، خيلي سرويس ني ني خوشگله ، منم اين حركات ريتميكو توي دلم دارم ، دختر منم زياد سكسكه ميكنه ، خيلي باحاله ، مثله نبضه ولي قويتر منم به زودي عكس اتاق دخترمو ميذارم ، يه خورده تزييناتش مونده كامل شد حتما
بهاربانو
پاسخ
خیلی حس خوبیه... کاش میشد یه جوری ثبتش کرد...ممنون عزیزم... مطمئنا شما خوش سلیقه ترین عزیزم...
نوشین
11 آذر 93 18:59
ممنون مامان بهار جون انشاا... به وقتش و سالم بیان بغلمون .بابت هفته های بارداری هم خواهش میکنم خوشحالمبه دردت خوردعزیزم رو اسم هنوز دو به شکیم مطمئنا شدیدم اول به شمامیگم
بهاربانو
پاسخ
باشه عزیزم ... من منتظر خبرای خوبت هستم...
نوشین
11 آذر 93 19:01
عزیزم مبارکش باشه انشاا... به سلامتی استفاده کنه خیلی نازو قشنگه
بهاربانو
پاسخ
ممنون نوشین جونم...
مامان
12 آذر 93 22:47
بــــــــــــــــــــــــــــــــــه بــــــــــــــــــــــــــــــــــه چه اتاق خوشگلی مبارک گل پسرمون باشه
بهاربانو
پاسخ
ممنون از فید بک امیدوارکننده ت عزیزم... خیلی خوشحالم کردی
مامان آقا محمد
13 آذر 93 9:42
سلام من پیوندتون کردم چون نی نیهامون هم سنن تو هم دوس داشتی همین کارو بکن. وای چه جالب سکسکه نشنیده بودم منم چن وقته به شوشو میگم مث نبض که بزنه بچم اینجوری میکنه خیلی مرتب فقط مث قلب منظم میزنه همینه سکسکه؟ تو هم همینجوریه؟
بهاربانو
پاسخ
با کمال میل عزیزدلم... اره همونه ولی این حس خوب تو خوانواده ما فقط مال منه... چون نی نی شدیدا سیاستمداره و همونجور که متن پستم نوشتم وقتی باباش میخواد حسش کنه... دیگه تکون نمیخوره... نمی دونم چرا... با مادر خودم و بقیه هم همینطوره...
فاطمه ع
14 آذر 93 16:18
وااااااااااااایی چه جالب سکسکش گرفته
بهاربانو
پاسخ
چه سکسکه هایی... پنج دقیقه!!! مگه چیه؟!
مامانی علی
27 آذر 93 16:23
خیلی اتاق نی نی تون زیباست انشاا... به سلامتی بیاد و دلتون رو شاد کنه
بهاربانو
پاسخ
ممنون مهربون... نظر لطفتونه.ان شاءالله
مامان فاطمه سادات
6 دی 93 16:18
میدونم عزیزم حس خیلی خوبیه
بهاربانو
پاسخ
خیلی خیلی خوب... ممنون از حضورت