کمیلکمیل، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

دوران مادرانه

مبارکه پسرگلم...

1393/12/24 16:15
نویسنده : بهاربانو
1,039 بازدید
اشتراک گذاری

 

اقا کمیل مامان حالا دیگه می تونم بهت بگم پسرم گل پسرم... مبارک باشه...

 

http://s5.picofile.com/file/8114426992/77617586113168842965.gif

 

 

هفته پیش کمیل خان اماده شدن برای یه اتفاق بزرگ تو زندگیشون...

بعله... گل پسرم ختنه شد...

پنج شنبه هفته قبل من و بابایی کمیل جونو بردیم پیش دکتر سعادتمند که دکتر نامبروان ختنه هست و دومادش کردیم.آقای سعادتمند همون دکتری هستش که بابایی رو هم بیست سال پیش ختنه کرده بوده...خخخخ!

خدا رو بارها شکر کمیل دردونه اذیت نشد و زودزود خوب شد...

ممنونم ازت که اینقدر اقا بودی و قوی... تلاشتو کردی و از این بحران تو این سن کم سربلند بیرون اومدی...

قبل از انجام عمل همش نگران این بودم که نکنه تو سه ماهگی انجام این کار به رشد فندقم لطمه بزنه و خدای نکرده کوچولوتر از هم سن و سالاش بمونه... اخه برای واکسن دو ماهگیش پنج شیش ساعتی خوب بود،با اینکه تب نکرد ولی خیلی گریه کرد و گریه هاش دلخراش بود و مامانشو داغون کرد. بعد از اون روز خیلی نگران ری اکشن گل پسری در مورد عمل ختنه ش بودم که با لطف خدا به خیر گذشت...

اهان...عملش با لیزر انجام شد و بخیه...اخه بدن کوچولوش نمی تونست حلقه رو نگه داره...

البته از جهاتی دلهره من هم کمتر شد چون چند تا نوزاد دیگه ای که چند وقت پیش با حلقه ختنه شون جوش خورده بود و با وجود اینکه دکتر های خوبی تو تهران عملشون کرده بودن یا گوشت اضافی اوردن که باید دوباره عمل شن ، یا پوست کمی برش خورده بود و نیاز به ترمیم داشت...

منم اولش دوست دارم بخیه نشه چون خودم بعد از زایمان عفونت بخیه برام پیش اومد و شستشوی روزانه ش خیلی جالب نبود و برای کمیل هم نگران همین قضیه بودم ولی خدا رو شکر دکتر ماهری داشت و خودش هم سعیشو کرد و الحمدلله الان همه چی ارومه......

دوستت دارم پسر نازنینم...مامی بهار

پسندها (4)

نظرات (6)

مامانِ نی نی
25 اسفند 93 9:07
مبارکه. انشالا به سلامتی و دلخوشی.
بهاربانو
پاسخ
ممنون گلم همچنین...
مامان فاطمه سادات
25 اسفند 93 11:55
مبارکه خانمی انشالله جشن عروسیش رو بهتون تبریک بگم
بهاربانو
پاسخ
ممنون دوستم.ان شاءالله....
مامان سیما
28 اسفند 93 0:25
سلام مامان بهار عزیزمممممم وای خوش بحالت که نی نی رو ختنه کردی من خیلی میترسمممم مبارکش باشهههههه ایشالا دومادش کنی بشی ننه ی دوماد فدای دوتاتون
بهاربانو
پاسخ
سلام گلم... نترس الان بهترین موقعیته...توکل به خداکن...ایشالله ...همچنین برای شما...
آبــــــــــجی ومــــــامــــــان پــــــــارسا
28 اسفند 93 0:50
میخوام هفت سین عید رو با یاد تو بچینم ... سبزه را با یاد روی سبزه ات ... سمنو به یاد شیرینی لبخندت ... سایه دانه به رنگ چشم هایت ... سرکه با یاد ترشی مهربانیت ... سیب با یاد تردیه گونه هایت ... سکه با یاد درخشش قلبت ... سیر با یاد تندی کلامت ... عزیزم عیدت مبارک...............
بهاربانو
پاسخ
عید شما و پارسا جون هم مبارک...
مامان تازه کار
2 فروردین 94 12:36
مبارکــــــــــهههههه، به سلامتی ایشالا عروسیشو ببینی. سال نو هم مبارک.
بهاربانو
پاسخ
سال نو شما هم مبارک خانم گل...ایشالله نی نی شمام به سلامتی بیاد توبغلت...
مامان سیما
5 فروردین 94 0:50
دورش بگردممممم مرد شده
بهاربانو
پاسخ
مرسی خاله جون سیما