کمیلکمیل، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

دوران مادرانه

سه ماهگی و سال نو

1394/1/16 0:19
نویسنده : بهاربانو
1,130 بازدید
اشتراک گذاری

ماهگیت مبارک قندعسلم...

 

 

اولین نوروزت در کنارمون رو به خودم تبریک میگم...

 

 

http://zibasaz.niniweblog.com/

 

کلوچه مامان ماهش شد... هورا...جشن

امسال اولین سال سه نفره مون بود و اتفاقات قبل و بعد از عید رنگ و بوی دیگه ای داشت...

قبل از عید دو روز آخر باباحمید کارگاهو تعطیل کرد و خونه تکونی مون شروع شد...البته خونه ما زیاد کثیف هم نبود.

روزاخر سال هم هممون رفتیم خرید اول برای مامان بهاره بعد اقا کمیل بعدشم بابای فداکار...

اینا اولین خریدای نوروزی کمیلم هست.

با گل پسرم رفتیم برای عید دیدنی خونه اقوام بابا ومامان...پسرم با تراول هایی که گرفت ثروتمند شد...

اینا عیدی های روز سوم هست که اومدیم خونمون تا روز بعد دوباره بریم شهرستانمون...

البته عیدی های نازنینم خیلی بیشتر بود ولی متاسفانه چون مسافت ها دور بود وما بیشتر توی ماشین بودیم،خیلی کم اومدیم خونمون نتونستم هم رو باهم بگیرم...ولی خیلی دوست داشتم بشه.

تو دوران عید هم من سرما خوردم و حالم زیاد خوب نبود...پسرم تو تمام دوران بیماریم مریض نشد ولی امروز داره سرفه میکنه...خدا کنه مثل من بد مریض نباشه.خیلی نگرانشم...

مگه چیه؟!!!قه قهه

پسرم حاضر شده بریم عیددیدنی...

اول اینجوری...

بعد اینجوری...

اینم آخرش...الهی فداش شم...

خپلویم خپلو....

 

 

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان فاطمه سادات
18 فروردین 94 12:32
عزیزم ان شالله که کمیل جان چیریش نمیشه
بهاربانو
پاسخ
مرسی گلم... براش دعا کن...حالش خیلی بدتر شده...
صبا (مامان مهدیار)
22 فروردین 94 12:08
سلام بهار جون من مدتیه اتفاقی با وبت آشنا شدم و خواننده اش هستم. ماشاالله به پسرت خیلی بانمک و شیرینه انشاالله چشم بد ازش دور باشه امیدوارم حالش هم بزودی خوبه خوب بشه و همیشه تنش سلامت باشه من با اجازه لینکت کردم توام اگه دوست داشتی خوشحال میشم بهم سر بزنی
بهاربانو
پاسخ
مرسی صبا جون نظر لطفته مهربونم...بله حتما...چرا که نه...با چه اسمی لینکت کنم گلم؟
صبا (مامان مهدیار)
23 فروردین 94 10:30
اسم وبلاگم : مادرانه های من ، کودکانه های تو آدرسشم که گذاشتم عزیزم. نظر یادت نره
بهاربانو
پاسخ
لینک شدی عزیزم..
مامان بهی
25 فروردین 94 7:30
عيدت مبارك عزيز خاله
بهاربانو
پاسخ
مرسی خاله جون مهربون...