کمیلکمیل، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

دوران مادرانه

پنج ماهگیت مبارک عسلم

1394/3/6 11:05
نویسنده : بهاربانو
744 بازدید
اشتراک گذاری

ماهگیت مبارک نازنین مامان...

 

 

989369nkhwxrd6yq

عزیزدلم سلام... اقاتر شدنت مبارک نازنینم!جشن

разноцветные шарики

اینو بدون پسرم که مامان عاشقته...عاشق تک تک لحظه های کنارت بودن... واصلا دلش نمی خواد این روزا زودتر بره...به هیچ قیمتی...بغل

694032qf33k11a3t

این ماه یاد گرفتی به چپ و راست بچرخی... خیلی ناز و بامزه میچرخی...من هلاک عشوه هاتم وقتی می چرخی و برمیگردی با ناز نگام میکنی...

خندیدنت دلبرونه شده... من و باباجون می میریم برای یه لبخندت...(タイトルなし) のデコメ絵文字

اینم فایل صوتی خنده های نازت:

нотные знаки

http://uplod.ir/dzfs5brgbu2t/خنده.ماه_چهارم.amr.htm

нотные знаки

این ماه عموی باباجون فوت شدن و نشد زیاد وبتو اپ کنم...معذرت میخوام عزیزم.

خدا عموعلی رو رحمت کنه و بیامرزدش...

یکی از مهمترین اتفاقات این ماه، حضور بار اولی شما تو اردوهای خانوادگی مون بود.به یه منطقه سرسبز کوهستانی...

چون عکسامون تو گوشی خاله ستاره ست وخاله جون هم الان که دارم پست میذارم دانشگاهه نمی تونم بقیه عکسامونو بذارم.هر وقت خاله جون اومدش از سفر میذارمشون...

اینجا رفته بودیم پارک ارم با خانواده باباحمید شام بخوریم... که شما از اول تا اخرش لالا بودی...قربونش بشم...

این پست باز میمونه تا کاملش کنم...

 

پسندها (3)

نظرات (4)

nilia
6 خرداد 94 11:54
دوستم ازت یه خواهش کوچولو دارم اگه میشه و می تونی به نی نیمون در جشنواره نی نی طبیعت رای میدی عدد1رو به 1000891010 اس ام اس کن مرسیییییییییییییییییی
بهاربانو
پاسخ
چشم حتما
صبا
6 خرداد 94 19:40
یه بوس برای گل پسری که دلبری میکنه با خنده هاش، ماشاالله
بهاربانو
پاسخ
ممنون صباجون...
nilia
9 خرداد 94 8:56
مرسیییییییییییییییییییییییییی بابت رایتون روی ماه کمیل جونمو ببوس
بهاربانو
پاسخ
قابلی نداشت عزیزم
مــــن
28 خرداد 94 12:22
چه خوشتیپ!!! سری به من هم بزنین
بهاربانو
پاسخ
ممنون چشم حتما