کمیلکمیل، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

دوران مادرانه

آلبوم شش ماهگی

1394/5/16 22:56
نویسنده : بهاربانو
974 بازدید
اشتراک گذاری

البوم شش ماهگی

الهی قربون خنده هات  بشم...با اینکه تب واکسن اذیتش میکردمحبت

یه عکس پرسنلی با پشت زمینه میوه ایخندونک

تو رو روی بند لباسا آویزون نکردن؟!

بعد از یه ابتنی تابستونی..

بغل

دیگه نمی شد تار نشن...غمگین

محبت

ما از شیشه شیرمون بعنوان دندونگیر استفاده می کنیم... در این حد!

کجا رفت؟!

فرشته کوچولوی خودمی...

خیلی هندونه دوست دارهمتفکر

به خدا می سپارمت عزیزدلمبوس

پسندها (7)

نظرات (6)

صبا
17 مرداد 94 13:27
وای خدا چقدر خواستنی شده ماشاالله خدا حفظش شده ببوس جیگر خاله رو
بهاربانو
پاسخ
مرسی خاله صبای عزیز همچنین گل پسری رو
آبجی نگار
17 مرداد 94 21:22
عزیزم چقدبانمکی تو
مامان فاطمه سادات
19 مرداد 94 1:05
عکسات عالی بودن
بهاربانو
پاسخ
ممنون مهربونم
مامان تازه کار
19 مرداد 94 17:05
چرا من این عکسارو ندیده بودم؟!! عزیز دلم چقدر بامزه شده مامانش. یه بوس آبدار از طرف من
بهاربانو
پاسخ
ممنون خاله ی مهربون
مامان مریم
22 مرداد 94 13:04
سلام عزیزم خوش اومدی به وبلاگم ای وای چه پسمل ناز و مامانی داری خواستی بگو باهم تبادل لینک کنیم
بهاربانو
پاسخ
خواهش میکنم...ممنون از نظر لطفت خوشحال میشم...
محجوب بانو
24 مرداد 94 0:01
سلام عزیزم خیلی ممنون که پیشمون اومدید،خیلی خوشحال شدیم و باز هم منتظرتون هستیم خدا پسر نازتون رو براتون حفظ کنه،انشالله
بهاربانو
پاسخ
سلام. خواهش میکنم. من دوست دارم نی نی های ناز بقیه مادرو رو ببینم و باهاشون در ارتباط باشم عزیزم...