کمیلکمیل، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

دوران مادرانه

پسر که داشته باشی...

1394/6/10 21:47
نویسنده : بهاربانو
4,071 بازدید
اشتراک گذاری

پسر که داشته باشی ، اتاق سیسمونی نوزادت رنگ اسمان میگیرد و روی ابرها سیر میکنی

پسر که داشته باشی ، خیالت از تربیتش مطمئن است و می دانی پا جای پای پدرش خواهد گذاشت و چه از این بهتر

پسر که داشته باشی ، از همین حالا برای شب دامادی ش قند توی دلت اب میشود تا توی رخت دامادی کنار فرشته ش ببینی ش

پسر که داشته باشی ، باید تمام بازار را بگردی دنبال یک دست لباس خوب و قشنگ، برخلاف لباس های دخترانه جینگیلی که از سر و روی فروشگاه ها می بارند و تادلت بخواهد متنوعند. ولی اگر صبوری کنی،دست آخر میرسی به لباسی برازنده ی کاکل به سرت که هر وقت تنش میکنی ذوق مرگ میشوی که انقدر آقا میشود تویشان.

پسر که داشته باشی ، بابایش حسود میشود و حسادت میکند به ماردپسری هایتان، و ازبس قربان صدقه عروس نیامده ش میرود تا حرصت را درآورد، خسته ت میکند.

پسر که داشته باشی ، نمی توانی اتاقش را پر کنی از اسباب و کاسه و بشقاب خاله بازی و عروسک های نازنازی ،اما میشود مثل پدرش موتورسواری کند با موتوری هم قد وقواره خودش.

پسر که داشته باشی ، نمی توانی مدادم لی لی به لالایش بگذاری و لوسش کنی و از همین حالا باید قوی و صبور بارش بیاوری تا بتواند چرخ یک زندگانی را بچرخاند.

پسر که داشته باشی ، باید حسابی حواست را جمع کنی کجایی و با چه کسانی مراوده داری، که در جوانی ش نمی توانی مدام کنترلش کنی و غرور مردانه ش را زیر سئوال ببری و از حالا باید حواست به کاشله ی پی ریزی های دوستانه ش باشد... که از قدیم گفته اند ادمی به کیش رفیق و همنشین خود است.

پسر که داشته باشی ، اشعار و لالایی هایت هم رنگ و بوی مردانه تری میگیرد... و نمی توانی "یه دختر دارم شاه نداره ..." برایش  سر دهی. ولی لذتی عجیب دارد وقتی دختر دارهای فامیل می گویند "دوماد خودمه هااااا..."

پسندها (7)

نظرات (10)

همراه رایانه
10 شهریور 94 23:23
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی (شبانه روزی) به مشکلات رایانه ای و موبایل می باشد. تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت : 9099070345 اطلاعات بیشتر: http://www.poshtyban.ir
مامان فاطمه سادات
11 شهریور 94 15:37
ای آخریه رو خوب اومدی منم همین حسو وقتی میکن عروس منه دارم
بهاربانو
پاسخ
خوبه که هم حسیم...
مامان تازه کار
11 شهریور 94 17:38
آخییییییی
بهاربانو
پاسخ
آره دیگه...
صبا
11 شهریور 94 17:43
آری پسر که داشته باشی پشتت گرم است به یک مرد کوچولو در خانه ات بگذار کمیل کمی بزرگتر شود گاهی آنقدر هوایت را دارد که تعجب میکنی با این سن کمش چطور میتواند حامی ات باشد، دلم ضعف رفت برای همه ی این احساسات که حرف دل خودم بود ممنونم راستی چرا لباس اینقدر برای پسرها تنوعش کمه؟؟؟؟ به ما سر نمیزنی بهار بانو
بهاربانو
پاسخ
قشنگ بود عزیزم نمی دونم چرا... به جان خودم اگه لباس های پسرونه بیشتری تولید کنن بیشتر ازشون خرید میکنم
آجی
13 شهریور 94 20:18
سلام بهار جون زیبا بود واقعا...
بهاربانو
پاسخ
نظر لطفته گلم
خانم دکتر آینده
16 شهریور 94 11:52
سلام بهار بانو وبلاگ فوق العاده مفیدی دارید. ممنون میشم اگه مطلب من رو توی این سایت لایک کنید..... http://www.niniaxs.ir/index.php/batajrobeh2/9006-2015-09-05-06-58-16
بهاربانو
پاسخ
ممنون عزیزم.چشم
مامان گیسو
21 شهریور 94 8:42
خدا برات حفظش کنه این گل پسر رو عزیزم
بهاربانو
پاسخ
ممنون از دعای خوبتون مهربونم
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
23 شهریور 94 21:19
سرت را بر شانه های خدا بگذار ... تا او با نوازش های دست مهربانش , قصه ی عشق را چنان زیبا برایت بخواند که دیگر نه از دوزخ وحشت کنی و نه از بهشت به رقص آیی ؛ نه از نداشتن چیزی غصه بخوری و نه ازنداشتن کسی... خدایـــــــــــــا ! من ایمان دارم ... ایمان دارم به این که هر که دلش هوایی تو شود تو هوایش را داری
آجی
26 شهریور 94 17:36
صبا
30 شهریور 94 16:12
کجایی بهاربانو؟
بهاربانو
پاسخ
همین اطراف