کمیلکمیل، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

دوران مادرانه

چیزایی که باید بگم...باید بدونی پسرنازم...

1393/7/7 8:45
نویسنده : بهاربانو
1,133 بازدید
اشتراک گذاری

حمید عزیز و نازنینم از اینکه تو مسیر مقدس زندگی مشترک با مرد همه چی تمومی مثل شما همسفر شدم خدا رو بارها و بارها شکر میکنم و حالا که خونواده ی کوچیک دونفره مون داره پرجمعیت تر میشه ؛با وجود فرزندی که مطمئنم مثل خودت مرد بزرگی میشه،دیگه نمی دونم چه جوری باید خدا رو شکر کنم.اونم منی که اصلا بنده خوبی براش نیستم...

حمیدم،میخواستم ازت به خاطر تمام این پنج ماهی که کنارم بودی و به فکرم ممنونت باشم:

به خاطر کار سخت طولانی و پر زحمتی که به خاطر ما داری انجام میدی با وجوی اینکه شاید نیازهای علمی مربوط به رشته خودت رو اغنا نکنه...

به خاطر تمام ساعات طولانی که تا حالا بارها و بارها باهام اومدی مطب و ساعتها تو اون شلوغی بیرون منتظرمون ایستادی چون ورود اقایون به داخل ممنوعه...

به خاطر تمام کارهایی که تو خونه انجام میدی و میدونم که قبل از ازدواج حتی نمی دونستی چطور انجام میشه و الان حتی از من واردتر شدی، تا نذاری من بلند شم و کاری بکنم. مثل شستن ظروف و پختن غذا و نظافت خونه...اونم وقتی که ساعت 8شب با تنی خسته از کارمیرسی پیشمون...که مطمئنم هیچ مردی(حداقل تمام مردایی که من میشناسم)در حالت عادی هم این کارا رو نمی کنه...

به خاطر تمام شب بیداری ها با وجود اینکه صبح زود باید بری سرکار...

به خاطر بزرگی بی حد و حصرت که پابه پای من نگران پسرمونی ولی همیشه شونه های شماست که پناه من برای گریه کردن میشه و فقط صبر میکنی و دلداریم میدی...

به خاطر تموم مهربونی هات که گاهی دلم بچه میشه و ناخنکی بهشون میزنه ولی ازم دلگیر نمیشی...من نمی دونم چهارسال تفاوت سنی اینقدر ادمو بزرگتر میکنه؟!

به خاطر تموم  محبت بی دریغت به من و پسری که هنوز نیومده داره یه کوچولو بهش حسودیم میشه...

به خاطر این که هستی...به خاطر بودنت.فقط همین!

امید زندگیم! با کنارت بودن  طعم خوشبختی رو چشیدم و مطمئنم که پسرمون هم  تجربه ش میکنه . خوشحالم که پاره تنمون پسره. نه به خاطر تعصبات بیخود بعضی خانواده های کوتاه فکر...به خاطر اینکه میدونم یه روزی مثل شما مرد بزرگی میشه چو الگوی تربیتیش شما هستین. ایمان دارم پدر بودن شما بیشتر بهت میاد تا مادربودن من...

منو ببخش به خاطر تموم کمبودهایی که از طرف منه و تحمل میکنی،به خاطر تموم وظایفی که دارم و گاهی نمی تونم مثل گذشته پابه پات قدم بردارم و انجامشون بدم...

ولی با تمام وجودم دوست دارم و به خاطر شما حاضرم هرکاری کنم تا همیشه لبخند رو لب هات روببینممحبت

 

دوست دارمbunchofroses

   بهاره                    

 

 

 

 

 

پسندها (14)

نظرات (33)

اریا
8 مهر 93 10:52
سلام مامان بهارایشالاک چیزی نیس امیدت بخداباشه انشالادرچندماه اینده پسملیوبغل میگیری
بهاربانو
پاسخ
ممنون امید هممون به خداست و دستای دعامون به سمتش دراز...ممنون از حرفای قشنگت نازنینم.
مامان پری
8 مهر 93 11:10
سلام عزیزم از خوندن وبت میشه فهمید وحس کرد حال مادرانه اتو این روزا رو تجربه کردم شیرین وپراز دلهره ایشاالله زود وبه سلامتی براتون سپری بشه دست شوهر گلتون هم درد نکنه که هوای مامان بهار مارو داره
بهاربانو
پاسخ
ممنون گلم ...اره واقعا یه استرس قشنگ همیشه همراه ادمه...دوستش دارم البته اگه گاهی از حدش فراتر نره ممنون از اظهار لطفت...اره واقعا دست شوهری درد نکنه .اگه این روحیه رو باباها نداشتن و مثل ما مامانا حساس بودن چه اتفاقی می افتاد؟
نوشین
8 مهر 93 19:50
سلام مامان بهار جون انشاا.. همیشه در کنار هم خوشبخت و موفق وشاد باشید مطالبی که برای گل پسری و نگرانی هات نوشتی رو خوندم خدا به هممون کمک کنه بهترین ها رو براتون میخوام
بهاربانو
پاسخ
ممنون مهربون همینطور برای شما... نگرانی ها که واقعا تموم نشدنیه...خدا خودش نگهدار همه نی نی گل ها و بابا و ماماناشون باشه ان شاءالله...
فاطمه ع
9 مهر 93 11:21
سلام عزیزم ممنون که اومدی پیش ما یکم کسالت دارم بارداری و هزار اتفاق جدید خدا کوچولوتو به همراه همسریت حفظ کنه عزیزم بهتر شدم آپ میکنم
بهاربانو
پاسخ
ممنون عزیزدل...واقعا...!!!!! ینی هر ماه یه تغییر جدید... گاهی حمید بهم میگه :بهاره به نظرت این ماه ،وروجک چه سورپرایزی برامون داره و می خواد چه جوری اظهاروجود کنه؟
مامان فاطمه السادات
9 مهر 93 13:36
سلام خانمی چه متن قشنگی
بهاربانو
پاسخ
ممنون خوشگل خانمی
مامان سیما
9 مهر 93 23:21
خدا شما دوتا رو واسه همدیگه و نی نی رو برای شما نگه داره آمین
بهاربانو
پاسخ
ممنون سیما جون همینطور شما و بابااحمد گل پسریتون رو برای هم ... راستی کجایی؟ چرا آپ نمی کنی؟ خیلی وقته تو مطالب دوستان اسمت نمیاد تو صدر...
فاطمه ع
11 مهر 93 18:05
عزیزم میشه بیای کمکم نیاز به تجربیاتت دارم
بهاربانو
پاسخ
عزیزدلکم اومدم امیدوارم حرفام بتونه سرسوزنی بهترت کنه و از نگرانی هات کمتر
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
12 مهر 93 10:31
انشالله ب پای هم.پیرشید و در کنار هم نی نی خوشگلتونو بزرگ کنید
بهاربانو
پاسخ
ممنون فاطمه جونم... همینطور برای شما ... ارزوی بهترین ها رو براتون دارم مهربون
مامان پری
12 مهر 93 13:32
خیلی برات دعا کردم مامان بهار انشاالله این روزهای هم سخت هم شیرین بگذره وروزهای شیرینترش بیاد
بهاربانو
پاسخ
سلاک گلم ممنون عزیزدلم...قربونت.اره ان شاءالله...الان نگرانیش به خاطر اینه که نمی دونم وروجک اون توداره چیکار میکنه...وقتی بیاد فکر می کنم بهتر میشه...ممنون که بهم سر زدی
مامان پریناز
13 مهر 93 10:59
بهاره جون خوشحالم برات که همسر به این خوبی داری و خودت هم قدرشو میدونی. ان شا.. خداوند مهربون بهترینها رو براتون مقدر کنه.
بهاربانو
پاسخ
ممنون عزیزم...اره واقعا خدا نگهشون داره...اگه نبودن و اون روحیه مردونه و قویشون خیلی کم میاوردیم...همچنین ان شاءالله برای شما هم همینطور گل مهربونم...
فاطمه ع
14 مهر 93 8:56
لطف داری عزیزم الحمد ولله بهترم هیچ وقت تصورم از بارداری این چیزایی که دارم هر ماه باهاش روبه رو میشم نبود ان شاا.. که هم برای شما و هم برا ما به سلامتی و زود بگذره و این فسقلی ها بیان تا مارو دق ندادن با این سوپرایزا
بهاربانو
پاسخ
خب الهی شکر...اره واقعا...الهی من قربون این اداهاشون بشم
بهناز
15 مهر 93 11:18
سلاممممم منم اومدم نی نی وبلاگ ..قبلا پیچک بودم تو بلاگفا اگه یادت باشه ..واییییییییییییییییی ان شالله همیشه در کنار همسر مهربونت خوشبخت باشی و جمع سه نفرتون جمع باشه
بهاربانو
پاسخ
سلام عزیزم اره یادمه...خوش اومدی ممنون خانمی برای شما هم همینطورپس من لینک پیچکو با ادرس نی نی وبلاگت عوض می کنم...
اریا
15 مهر 93 16:03
سلام ایشالاخداقاحمیدوبرات نگه داره وباهم بالاسرفرزندتون باشید
بهاربانو
پاسخ
ممنون مهربونم شما هم همینطور...اریا جون رو ببوسین...
مامان سیما
15 مهر 93 20:08
خاله بهار بیاد وبلاگم
بهاربانو
پاسخ
اهااااااااااا...اومدم...
نوشین
16 مهر 93 12:23
خواهش میکنم عزیزم اشکالی نداره فدات شم نیازی به معذرت خواهی نیست .امیدوارم نی نی کوچولوت صحیص و سالم وبا نشاط و خوشمل بیاد پیش مامانش
بهاربانو
پاسخ
ممنون گلم
مامان سیما
16 مهر 93 14:58
سلاام بهار جونم فدات شم تا وسایل اومد دستم عکساشو میذارم خخخخ اول باید چیزایی که خودم گرفتم بذارم که هنوز هیچ ! تو راست میگی این روزا هم تموم میشه ... اسم هم چند تا گزینه ی روی میز داریم تا خدا چه خواهد باشه بهت میگم
بهاربانو
پاسخ
بااااااشه...منتظرم گلم...
مامان بهی
17 مهر 93 7:50
سلام عزيزم نگران نباش همه ما دوران بارداري همين مشكل ها را داشتيم ان شاالله گل پسرت به سلامتي مياد تو بغلت
بهاربانو
پاسخ
مرسی عزیزم از دلگرمیت...
مامان سیما
21 مهر 93 17:33
تنبلی نکن دختر آپ کن
مامان فاطمه سادات
23 مهر 93 10:16
عیدتون مبارک
بهاربانو
پاسخ
مال شمام مبارک...
نوشین
24 مهر 93 12:58
__█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█
مامان سیما
1 آبان 93 13:29
چه نی نی خوبی ماشالله من که مرخصی گرفتم این ترم بهار جون
بهاربانو
پاسخ
میسی سیما جونم...ما می خوایم دو ترم بعد رو با نی نی جون با هم باشیم...
فاطمه ع
1 آبان 93 16:47
سلام بهار جون خوبی؟؟ گل پسر خاله چطوره؟؟ خبری از خودت بده عزیزم
بهاربانو
پاسخ
خوبیم گلم. نت نداریم...نمی تونیم دیگه زود به زود بیایم...فقط می رسیم با دوستامون احوال پرسی کنیم...
مامان فاطمه سادات
6 آبان 93 12:06
ممنون عزیز با حرفات آروم گرفتم آره واقعا باید همه چیز رو سپرد دست خودش
بهاربانو
پاسخ
دقیقا گلم...نگران نباش...یه شعری یه جایی خوندم که خیلی قشنگ بود و به دلم نشست: گر نگه دار من ان است که من می دانم شیشه را در بلغ سنگ نگه میدارد...
بهناز
6 آبان 93 12:26
سلام عزیزم ..بعله بقیه مسایل حاشیه اس ..اصل این وروجکای شیطونن ...هنوز تاریخ نزده واسم اولین سونو تاریخ طبیعی رو واسم 5 آذر زده بود ..آخر هفته میرم دکتر تا ببینم چی میگه
بهاربانو
پاسخ
ان شاءالله به سلامتی بیاد تو بغلت گلم
✿نسیم✿
6 آبان 93 12:37
سلام عزیزم منم خوشحالم خانوم مرسی فدات شم آره حتما خوشبحالت.... نمیدونم چ نذری کنم....اصن چ جوری نذر کنم.....
بهاربانو
پاسخ
ان شاءالله برای خودت عزیزم...نمی دونم...مثلا نذر کن اگه باردار بشی هروز یه دعا مثلا دعای عهد یا زیارت عاشورا بخونی یا مثلا تربیتش کنی برا مکتب امام حسین(علیه السلام) یا... نمی دونم ماشاءالله خودتون اینقدر خوب و پاک هستین بهتر میدونین چه راه هایی داره من که زیاد ادم خوبی نبودم... برای منم دع کن گلم...
فاطمه ع
7 آبان 93 11:22
سلام بهار جان خدارو شکر همه چی خوبه؟؟ نگران شده بودیم راستی نی نی ما دختره
بهاربانو
پاسخ
سلاااام عزیزدلم...ممنون از توجهت...دلم براتون تنگیده بود... بهت تبریک میگم خانم مادری...
مامان سیما
9 آبان 93 14:26
فدای دوست جون خودم
سارا شکيبا
10 آبان 93 17:11
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون __________________
مامان فاطمه سادات
14 آبان 93 15:34
___________@__@@_____@ ____________@@_@__@_____@ ___________@@@_____@@___@@@@@ __________@@@@______@@_@____@@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@_______@ _________@@@@@_____@_______@ __________@@@@@____@______@ ___________@@@@@@@______@ __@@@_________@@@@@_@ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@ ____@@@@@@@__@@______@@@@@ ____@@@@@_____@_________@@@ ____@@_________@__________@ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____ _____________@@_@_____ ______________@@_____ ______________@_____
✿نسیم✿
16 آبان 93 16:10
متشکرم عزیزم همچنین
دختربهاری
16 آبان 93 19:57
اومدم ببینم چه خبره!
بهاربانو
پاسخ
ممنون که اومدی دوست خوبم
دختربهاری
16 آبان 93 19:59
خوب دیگه به سلامتی پسره! ایشالا به سلامتی دنیابیاد
بهاربانو
پاسخ
ممنون منم برات ارزوی بهترین ها رو دارم گلم...