کمیلکمیل، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

دوران مادرانه

ادامه ی ادامه...

1393/5/3 17:32
نویسنده : بهاربانو
1,020 بازدید
اشتراک گذاری

خلاصه ماه رمضون دیگه شروع شده بود نتیجه ازمایشو بردیم پیش دکتر گفت کم کاری تیروئید دارم خیلی نگران شدم ...پرسیدم ممکنه برا جنین خطری داشته باشه گفت نه ولی باید درمانش کنین...بعدش رفتیم پیش یه متخصص داخلی لووکسین تجویز کرد و گفت نگران نباشین کم خونی و کم کاری تیروئید یه چیز شایعی بین خانماست که من هر دوش رو دارم...

 

فقط دعا می کردم و می کنم که نی نیم طوریش نشه...

شمام لطفا برام دعا کنین.

چند روز پیش رفته بودم دوش بگیرم دیدم زیر پام یه قطره خون افتاد خییییییییییلی وحشت کردم .زوداومدم بیرون رفتیم دکتر.خونه مادرشوهرم بودیم نتونستم برم پیش دکتر خودم...یه سری داروبرام نوشت و چند تاداروی گیاهب تقویت ی هم همینطور بادوهفته استراحت مطلق چون جفتم پایینه.اولش که دراز کشیده بودم صدای قلبمو بشنوه صدا نی اومد خیلی نگران شدم دکتره گفت یه کم دیگه نگه میدارم اگه صدانیومد همین الان برو سونو...که خدا رو شکر بعد از چنددقیقه یه صداهای ضعیفی اومد و قوی تر شد ولی به نظر خودم برا جنین ۱۳ هفته ای یه کم ضعیف بود ولی نمی خوام الکی نگران بشم ...ان شاالله که چیزی نیست برای دوسه روز دیگه سونو دارم برام دعا کنین چیزیش نباشه...فردا هم میخوایم بریم بهداشت پرونده تشکیل بدیم می دونم دیر شده ولی این چند وقت به خاطر ضعفم نشد بریم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)