کمیلکمیل، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

دوران مادرانه

مادرِمادرِمادر...

1394/4/7 23:25
نویسنده : بهاربانو
370 بازدید
اشتراک گذاری

*تو بیمارستان... ساعت ملاقات اقوام با تازه مادر شده ها... مامان بزرگم اومده بود دیدار...تا مامانمو که دو روزی تو دوران بستریم پیشم مونده بود،دید: الهی مادر فدات شه!چقدر لاغر شدی!

مامانم اما به صورت اشکی من تو NICO نگاه می کرد و صدای نازنین قربون صدقه ش میومد: الهی قربونت بشم مامان.غصه نخوریا. خدا بزرگه...

من داشتم به دست انژوکت خورده کمیل نگاه می کردم و اشک میریختم: الهی من بمیرم مامان جون، این حالتو نبینم...*

مادری قصه پرغصه و تکراری ست... مادری زایمان و متولد شدن یک نوزاد نیست... مادری تا پنجاه،شصت و هفتاد سالگی فرزندت ادامه دارد... تو مادر میشوی و فرزند اولویت اول و آخرت میشود...تو یکبار عزیزترین کسی بودی و حال یکی عزیزترین توست.یادت نرود بانو این راه را که شروع کردی پایانش با خداست و رنج دل بسیار دارد.

 

پا نوشت: دو قسمت دیگه از نوشتن مرحله زایمان مونده...دیروز ،پریروز متوجه شدم.خجالت

پانوشت2:البوم پنج ماهگی هم جاافتاده...کمیل دیروز واکسن داشت.فعلا درگیر قربون صدقه رفتنیم...به زودی کامل میشه

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان تازه کار
8 تیر 94 13:00
واقعا همینطوره. توروخدا زودتر قسمت های بعدی رو هم بزار. می خوام خودم رو واسه همه اتفاقات زایمان طبیعی آماده کنم
بهاربانو
پاسخ
چشم در اسرع وقت...
مامان فاطمه سادات
12 تیر 94 16:27
مشکل حل شد عزیزم. ممنون
بهاربانو
پاسخ
خواهش می کنم گلم
مامان فاطمه سادات
12 تیر 94 16:29
میشه در مورد بیماری کمیل جان بیشتر توضیح بدر که چی شده بوده؟ مثل فاطمه سادات من بود آخه فاطمه ی منم هنوز سه روز بیشتر نداشت که بستریش کردن و... تو وبلاگش توضیح دادم راستی تا یادم نرفته اینم بگم ماشالله خیلی خوب مینویسی کاش منم بتونم مثل تو انقدر زیبا بنویسم
بهاربانو
پاسخ
چشم عزیزم.می نویسمش.نظر لطفته گلاب بانو...
صبا
21 تیر 94 15:44
سلام بهارجون من یه پیغام بهت داده بودم ولی انگار ثبت نشده. این آدرس خونه ی جدیدمونه با کمی تغییرات اسمی. مطالب وب قبلی رو توش گذاشتم و خاطرات این چند وقت رو دارم واردش میکنم خوشحال میشم بهمون سر بزنی. لینک و اسم رو جابجا کن تو لیستت
بهاربانو
پاسخ
اره این اولین پیاته عزیزم.چه خوب حتما...
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
26 تیر 94 2:15
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥