کمیلکمیل، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

دوران مادرانه

اولین خرید سیسمونی نی نی مون...

1393/5/16 10:13
نویسنده : بهاربانو
288 بازدید
اشتراک گذاری

 

چند روز پیش با مامان و شوهری رفتیم خرید پارچه نخی برای لباس واسه من  ...بالاخره همش که نمیشه به فکر نی نی بود باید یه کم هم به فکر مامان نی نی بود... شوخی کردم عزیزدلکم ...چون لباسام دیگه دارن کم کم تنگ میشن و شما خوشگل تو دلی مامان هر روز بیشتر تو دل مامان جا باز میکنی دیگه نمی تونم لباسای قبلی مو بپوشم.

خلاصه اینکه بعد از انتخاب پارچه برای خودم رفتیم پارچه مخمل نرم عروسکی هم خریدیم واسه گل پسر مامان زیر انداز بدوزیم ....عزیزکم! مامان ِ مامان ینی مامان بزرگ  (که وقتی بیای بهت یاد میدم بهشون بگی عزیز حلیمه)خیلی خیلی هنرمند هستن و تو بچگی ما هم لباسای ما رو (مامان بهاره و خاله ستاره) رو خودشون می دوختن.

طرحش رو هم از تو نت و یه سیسمونی انتخاب کرده بودیم ...نشستیم با هم یه تشک ناز بالش سر هم خوشگل برات دوختیم ...که عصر وقتی باباحمید از سرکار اومد کلی ذوقید...وقتی بیای می بینی چجوری می ذوقه

انقدر برات قر میده دلدرد میگیری...

اینم عکسای زیراندازت خوشگم...ان شاءالله سالم و سلامت به دنیا بیای روش خوابابی خوب ببینی...

 

photo2757.jpg

 

 photo2753.jpg

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان کمیل
7 آبان 93 10:44
سلام مامان بهار حالتون چطوره خوب هستين اميدوارم به سلامتي ني ني جونتونو به دنيا بيارين مواظب خودتون باشين شما هم برا سلامتي پسر من دعا كنين
بهاربانو
پاسخ
چشم خانومی...محتاج دعاتون هستم عزیزدلم...